صدای زنده

رقابت های استارت آپی کسب و کارهای هم سو، به صورت ماهی یکبار در دانشگاه شهید شمسی پور تهران برگزار می گردد. حضور در این سمینار برای همه رایگان بوده و کلیه سمینارها همراه پذیرایی و شام رایگان می باشند. ثبت نام: ارسال عدد 3 به 09384405469

سری دوم از رقابت های استارت آپی، بین استارت آپ های آنلاین صنعت بیمه در روز دوشنبه 20 فروردین برگزار شد. در این رویداد دو شرکت وبیمه و بیمه دات کام شرکت کردند

رویداد سوم از رقابت های استارت آپی بین کسب و کارهای صنعت تاکسی آنلاین است و 31 اردیبهشت ماه با حضور ماکسیم، چیتکس، می بریم و شتاب تاکسی در دانشگاه شهید شمسی پور برگزار شد.

ششمین دوره از سمینار رقابت های استارت آپی 27 تیر ماه در دانشگاه شهید شمسی پور تهران و با حضور خشک شویی آنلاین های واش لین، پاک لین، زودشور، ببر و بشور، تمیزشو و حباب برگزار شد..

سری اول از این رقابت ها بین استارت آپ های حوزه آزمایش خون آنلاین (شرکت های آزمایش آنلاین، آزماتو و آزمایشگاه آنلاین بیمارستان رسالت تهران) برگزار شد.

سومین جلسه از رقابت های استارت آپی بین استارت آپ های تاکسی آنلاین برگزار می گردد. در حال حاضر تاکسی های آنلاین کارپینو، اسنپ، تپسی، شتاب، چیتکس، آژانسی، همسفر، می بریم، دینگ و ماکسیم در کشور مشغول به فعالیت هستند.

چهارمین دوره از سمینار رقابت های استارت آپی با حضور شرکت های معماری آنلاین دکوریسا، اتاق، چمدون و معماریال در دانشگاه شمسی پور تهران برگزار شد.

پنجمین دوره از رقابت های استارت آپی با موضوع املاک آنلاین در مورخ 25 تیر ماه در دانشگاه شهید شمسی پور با حضور شیپور وملک رادار برگزار شد..

نهم مهر ماه به سراغ حوزه هفتم از رقابت های استارت آپی می رویم و کسب و کارهای آنلاین گردشگری را در هفتمین دوره از سمینارهای رقابت های استارت آپی بررسی می کنیم

شرکت در سمینار رقابت های استارت آپی برای عموم علاقه مندان به کسب و کار رایگان است. برای ثبت نام کافیست عدد 3 را به 09384405469 ارسال کنید.

اخبار رسانه صدای زنده

استارت آپ هایی که کنشگر هستند. استارت آپ هایی که کنشگر نیستند!

استارت آپ هایی که کنشگر هستند. استارت آپ هایی که کنشگر نیستند!

نویسنده: مجله صدای زنده-اولین مجله بر روی حافظه فلش/ﺳﻪشنبه, 03 اردیبهشت,1398/دسته بندی ها: صدای زنده

به این مطلب امتیاز دهید:
5/0

 

کنشگر یعنی فرد یا جامعه ای که نسبت به محیط اطراف خودش واکنش نشون میده. یک اتفاقی که توی یکی از سمینارهای رقابت های استارت آپی افتاد این بود که مدیر یکی از کانال های بالای 1000 نفر عضو در جلسه ما شرکت کرد. قبل از جلسه از من خواست تا دعوت نامه حضور رایگان در این سمینار رو برای همه اعضاء کانال خودش ارسال کنه و از همه آنها بخواهد تا در این سمینار رایگان شرکت کنند. از من پرسید که شما برای 1000 نفر فضا دارید؟ گفتم برای همه افرادی که بیان جا هست. وقتی آمد و در سمینار شرکت کرد، براش جای تعجب بود که از کل حاضران در سمینار حتی یک نفر از اعضاء کانالش حضور نداشته بودند. یعنی 1000 نفر حضور دارند و هر روز مطالب کانال را می خوانند اما القاء مستقیم شما را نمی پذیرند.

برعکس مثلا کانال تلگرام حرفه ای های اسنپ، 20 هزار عضو داره، مدیر کانال اعلام آماده باش می کنه یکدفعه 300 نفر در هر کجای تهران به صف می شوند. این یعنی کنش نسبت به محیط. اگر قراره فروشنده خوبی باشیم باید مشتریان ما نسبت به ما کنشگر باشند و نسبت به فضای کسب و کاری ما بی اهمیت نباشند.

 

چاپ

تعداد مشاهده (162)/نظرات (0)

تگ ها:

لطفا برای ارسال نظر وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید