ثبت سفارش خبر تبلیغاتی

پنل سفارش تبلیغات ذیل اخبار

اخبار رسانه صدای زنده

استارت آپ هایی که کنشگر هستند. استارت آپ هایی که کنشگر نیستند!

استارت آپ هایی که کنشگر هستند. استارت آپ هایی که کنشگر نیستند!

نویسنده: مجله صدای زنده-اولین مجله بر روی حافظه فلش/ﺳﻪشنبه, 03 اردیبهشت,1398/دسته بندی ها: صدای زنده

به این مطلب امتیاز دهید:
5/0

 

کنشگر یعنی فرد یا جامعه ای که نسبت به محیط اطراف خودش واکنش نشون میده. یک اتفاقی که توی یکی از سمینارهای رقابت های استارت آپی افتاد این بود که مدیر یکی از کانال های بالای 1000 نفر عضو در جلسه ما شرکت کرد. قبل از جلسه از من خواست تا دعوت نامه حضور رایگان در این سمینار رو برای همه اعضاء کانال خودش ارسال کنه و از همه آنها بخواهد تا در این سمینار رایگان شرکت کنند. از من پرسید که شما برای 1000 نفر فضا دارید؟ گفتم برای همه افرادی که بیان جا هست. وقتی آمد و در سمینار شرکت کرد، براش جای تعجب بود که از کل حاضران در سمینار حتی یک نفر از اعضاء کانالش حضور نداشته بودند. یعنی 1000 نفر حضور دارند و هر روز مطالب کانال را می خوانند اما القاء مستقیم شما را نمی پذیرند.

برعکس مثلا کانال تلگرام حرفه ای های اسنپ، 20 هزار عضو داره، مدیر کانال اعلام آماده باش می کنه یکدفعه 300 نفر در هر کجای تهران به صف می شوند. این یعنی کنش نسبت به محیط. اگر قراره فروشنده خوبی باشیم باید مشتریان ما نسبت به ما کنشگر باشند و نسبت به فضای کسب و کاری ما بی اهمیت نباشند.

 

چاپ

تعداد مشاهده (926)/نظرات (0)

تگ ها:

لطفا برای ارسال نظر وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید